En mand kommer ud, piloten vil jeg gætte på. Han bliver meget chokeret og ser helt trist ud, da han opdager flyet. Alle de døde. Han spørg os, om det var os danskere på vej til Australien. Vi siger ja, hvor han siger beroligende til os, at han nok skal få os hjem. Jeg græder og græder, kan ikke stoppe. Kan overhovedet ikke fatte, at jeg skal hjem til lille Danmark igen. Vi kigger alle fire på hinanden og giver et stort kram. Siger at vi vil love, at vi aldrig må miste kontakten. Piloten tager os med, hvor vi nu er på vej til lille Danmark ...
Fantastiske og meget savnet, Danmark.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar