Jeg tog et billede af helikopteren, det gør mig meget ked af det, af at se på det.
torsdag den 27. februar 2014
Helikopter
I går nat, kunne jeg hører alle de andre. Jeg havde vækket dem alle sammen, hvor vi hoppede og dansede. Da den fløj over os, skreg vi af alle sammen af glæde og hoppede endnu mere. Allerede efter 1 min. var den væk igen, den opdagede os ikke. Jeg blev meget skuffet, troede endelig jeg skulle til at se min familie igen, som jeg ikke vil gætte på, hvor lang tid jeg havde undværet dem. Det var så hårdt, især i den her forfærdelige tid. Den nat, fik jeg ikke noget søvn. Jeg græd lige ind til solen stod op og troede alt håbet var ude.

Jeg tog et billede af helikopteren, det gør mig meget ked af det, af at se på det.
Jeg tog et billede af helikopteren, det gør mig meget ked af det, af at se på det.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar