Vores vand er sluppet op og mad. Vi har ledt alt hvad vi kan, under grene, inde i flyet og selv under stene. Jeg ved, hvis vi ikke snart får noget mad, så vil vi dø. Man kunne også se på vores kroppe, at vi ikke fik ordenligt mad. Vi var så tynde, at man skulle tro at vi var et levende skellet. Et meget ubehageligt syn.
Så Gud, vær' sød at red os. Jeg vil hjem til min elskede mor og far, savner dem så højt. Vil ikke have, at de skal være bekymret for mig. Gud, hvis jeg ikke kommer tilbage .. Vil du så vær' sød at sige til dem, at jeg elsker dem ubeskrivelig højt og vil altid være hos dem. Amen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar