I dag da vi var ved at snakke sammen, om vores familier, kom der pludselig noget ned fra himmelen. Det var en papkasse hvor der var noget kiks, to colaer, 4 flasker vand et spil kort, ti stykker blandet frugt og to pakker rugbrød. Vi var så glade, vidste at vi ville kunne overleve i længere tid. Resten af den dag, undrede vi os over hvor det kom fra. Fra Gud? Fra nogle fly? Nogen havde opdaget os? Jeg gættede på det første, virkede mest sandsynligt. Jeg bad til gud om, at jeg håber at jeg kommer til at se min familie igen. Helst snart, savner min forvirrede, skønne mor.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar