onsdag den 26. februar 2014

Aalborg Lufthavn

Så er jeg kommet til Aalborg Lufthavn, hvor jeg smiler et stort, ægte smil. Taxachaufføren rækker mig min kuffert, hvor jeg giver ham nogle penge og siger god dag. Jeg går indenfor og kan ikke forstå, det er i dag, hvor jeg skal være væk fra Danmark i et år. Kigger rundt og ser at skranken er lige foran mig, hvor jeg så går derhen for at få min billet. Da jeg har fået min billet, går jeg ind i min gate og venter på at mit fly bliver kaldt op. Jeg giver mig til at læse en avis og spiser lidt frokost, kan dog ikke rigtig koncentrer mig. Sidder at tænker på hvad jeg skal opleve, opleve Sidney, gå lange tur, leve det vilde natteliv og bare være på stranden. Som sagt, jeg glæder mig så meget til, at komme afsted. Væk fra kolde Danmark. Endelig bliver mit fly råbt op, så jeg går hen mod flyet.



Det fly vi skulle flyve med til Australien.


Her sidder der nogle af passagerne, som skal med til Australien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar